Kā laktovegānam uzturēt sevi formā?

Labdien!
Atvainojos,ja šeit tāda tēma jau bijusi.
Jau 5 gadus esmu laktovegāne ( nelietoju uzturā dzīvnieku izcelsmes produktus,izņemot piena produktus).
Mans svars +/- atbilst augumam ( 59kg, 1.71m),taču, neskatoties uz to,ka vismaz trīs reizes nedēļā skrienu ( apmēram 25km, vidējā tempā), un gandrīz katru vakaru griežu riņķi, nemāku iegūt stingru augumu.
Varbūt ir kādi ieteikumi? :)

Torpedo (2016-06-07 12:05)    1 Nu, tad jau mēs baigi līdzīgi - es ar laktovegāns + olas + pa retam kādu lašmaizīti :) Arī apmēram sportiskās aktivitātes tādas pašas. Kas ir "stings augums" nezinu, bet jūtos labi

Torpedo (2016-06-07 12:47)    1 nu, man uz vēdera ir baigā riepa, bet tas tikai estētisks defekts, jo 15 km velobraucienā es iekabinu visiem jaunajiešiem. Galvenais kā pats jūtas - pārējais viss ir mazsvarīgs

Viliendi (2016-06-07 13:55)    9 Nu gan Tu pajautāji-uzturēt sevi formā!Viss atkarīgs ko Tu ar to saproti:)Bet ja par stingru ķermeni, tad iesaku apmeklēt trenažieru zāli.Ar skriešanu taču Tu trenē sirdi, kāju muskuļus, dedzini kalorijas, bet kāpēc lai piem. rokas kļūtu stingras, vai vēderprese utt??

Bazhix (2016-06-07 13:58)    7 Torpediņ, 15km velo distance ir bērnu distance.. Nav jau brīnums, ka tur Tu visiem iekabini! :D

Bet kas attiecas uz autoru, ar sportu vien muskuļus nedabūt. Tur vajag arī sabalansētu pārtiku (satur gan taukus, gan olbaltumvielas, gan ogļhidrātus), ko ar vegānu pārtiku uzņemt ir stipri grūti - sevišķi taukus un olbaltumvielas, un ļoti nopietni pie tā ir jāpiedomā :)
Domāju, ka visādi treneri un uztura speciālisti mācēs ieteikt pareizo pārtiku tieši Tev un šādi jautājumi nav oho kompetencē :)

JurisK (2016-06-07 14:19)    3 Tev vajaga apmeklēt saprotošu dietologu un sporta ārstu. Iespējams, sporta ārsts tev ieteiks gudru trenneri. 10-tiem šitādu ´´ķermeņa trennētāju´´ ir beiguši ļoti slikti!

jarmands (2016-06-07 15:12)    2 1. ieteikums - sāc ēst normāli, skrienot un citādi uzturt sevi formā ir jādomā ne tikai par olbaltumvielām ogļhidrātiem un taukiem, bet arī par to kas atjauno locītavas. Un lai nebūtu problēmas ar locītavām ir jāēd skrimšļi, krabju produkti vai treknās zivis(lasis, siļķe) - dikti šaubos ka tās vielas var uzņemt ar vegānu diētu pietiekamā daudzumā.

2. ieteikums - papēti tos produktus, kurus tu ēd - cik viņos ir augu tauki, jo organisms taukus veido no taukiem, tu vari ēst liesu gaļu cik lien un augums būs tvirts, tikai, protams, tādā veidā var ātri uzdzīt muskuļu masu.

3. vegānu uzturs ir pilns ar ogļhidrātiem, kas nav slikti bet kombinācijā ar augu taukiem katra liekā kalorija aiziet liekajā svarā. Un te rodas galvenais jautājums - kāpēc tev organisms prasa uzņemt vairāk pārtiku kā nepieciešams? Un atbilde uz to ir - tāpēc ka tu neuzņem kādu uzturvielu pietiekamā daudzumā , attiecīgi organisms prasa vēl ko apēst, līdz atiecīga viela pietiek, bet tajā brīdī ogļhidrāti un tauki, iespējams arī olbaltumvelas, jau ir par daudz. Atrodi savā diētā, kas tev trūkst un pievieno produktus, kas šo vielu satur augstakā koncentrācijā, kamēr nebūs sabalansētas uzturvielas, tikmēr tvirtu augumu dabūt nevar.

Un atbildot uz Viliendi viedoklis: acīmredzot neesi skrējis daudz - ja tiešām skrien nevis taisa "jogging"(latviešu valodā šim pat nav apzīmējums) tad trennēja prese un muguras lejasdaļas muskulatūra tā ka nu tikai. Priekš sievietes rokas arī pietiekamā līmenī manuprāt. Vairums protams ka neskrien bet nodarbojas ar jogging, kas netrennē pilnīgi neko izņemot sirdi un nedaudz nodzen svaru, kas nav lēnas skriešanas bonuss, tas notiek tāpēc ka organisms sevi sāk pārveidot tā, lai būtu gatavs un varētu pārvarēt 30min fizisku slodzi vai 5km skriešanu pietiekami regulāri.

Lele (2016-06-07 19:00)      Jaaaudzee muskulju masa!

Tev nav bildes, bet peec aprakstiitajiem parametriem, izskataas, ka Tu esi tieva.
Tas, ka Tu skrien, tas ir tikai kardio. Kardio dedzina taukus. Bet, lai buutu smuks reljefs ir jaaudzuu muskulji...jaaiet uz zaali un jaacilaa svarinji vai janodarbojas ar pilateem vai sportisku jogu.

Tikliidz kaa saaksi cilaat svarinjus, taa jaauznjem proteiins, kas paliidz audzeet muskulju masu. Vegaanu gadijumaa tas ir bruuunie riisi, kvinija (Quinoa, angliski), rieksti, riekstu sviests, visa veida pupas, zirnji, tofu, zaljumi, kanjepes, chia seeklas, kjirbju seeklas, sezama seeklas, saulespukju seeklas utt...

Vegaanu tauki ir: avokado, rieksti, kokosriektu ellja..

Youtube piemeers: Banana Blondie 108

Chris1986 (2016-06-07 19:45)  1   Bazhix , man nav uz Rio olipmiādi jātiek - man pietiek ar 15 km. Vienmēr ir tā - kas par daudz, tas par skādi
Lele, kārtējo reizi pārliecinājos, ka tu esi ne tikai smuka, bet arī gudra - katra vīrieša sapņu sieviete :) Ar to tofi sieru mums te čābiski. Maximā nav. Runā, ka Rimi esot, bet tik tāl vēl neesmu aizgājis. No riestiem lielos daudzumos patērēju zemesriekstu - tik pērku, cepu un riju vakaros seriālos skatoties. Baigi lēti un garšīgi :) Vienīgi tie nav īsti rieksti, bet gan pākšaugi, bet ceru, ka saiģot za riekstiem. Vēl veģetārietim ir reizi mēnesī jāizšpricē viena B12 vitamīnu ampula, citādi drīz sāks dzelzs trūkt. Bet tas sīkums. Galvenais, ka tīra sirdsapziņa

Lele (2016-06-07 20:04)  1   Dzelzs zveeriigi daudz ir Spiruliinaas (meklee, ir taads latvieshu brends Secret Garden, kas smuki fasee spiruliinas un visaadas ekzotiskas lietas kaa karoba pulveris (cacao aizvietotaajs), mandelju miltus kanjempju pulveri utt...un to visu blendee smuutijos.

No riekstiem es visvairaak eedu pistaacijas...(deelj proteiina). Daargaak, bet ar mazaaku kvantumu tiec pie labaakaam uzturvielaam.

Chris1986 (2016-06-07 20:12)      Dzelzs daudz ir arī zemenēs, kuru sezona tagad sākas. Tikai nelaime ir tā, ka bez tā B12 dzelzs neuzsūcas. Bet B12 ir tikai gaļā, tāpēc tas veģetāriešiem jāuzņem papildus

janisb (2016-06-07 21:10)  1 3 Cilvēka kuņģis nav piemērots zālēdāja uzturam - gotiņa, apēd zālīti, tad vienā kuņģī zālītē saaug baktērijas, tada masa nonāk otrā kuņģī, kur tiek sagremota atlikusī zāle un baktērijas, kas nodrošina ķermeni ar nepiecišamajām vielām. Zaķītis, kuram kuņģis ir kā cilvēkam apēd zālīti, izdirš kopā ar baktērijām, apēd savu sūdiņu, sagremo vēlreiz, ieskaitot baktērijas, tādejādi nodrošina ķermeni ar nepiecišamajām vielām.
Ja gribi ēst tikai zāli, tad vai nu jārij ķīmiskie uztura bagatinātāji vai kā zaķītim pirmai sūdiņš jāapēd...

OJSimpsons (2016-07-04 21:32)      Nu redz, ja nebūtu vārds lakto, būtu vienkāršāk - vegānu uztura piedevas, ieskaitot tīru augu valsts proteīnu....viss būtu bumbās, neesmu mediķis, bet pieļauju, ka caur piena produktiem uzņem par daudz cukura un piena taukus...un kombinācijā ar graudaugiem, tas tik palīdz organismam krāt taukus, tāda ir mana hipotēze. 25km * 3 =75km nedēļā rupji rēķinot 8h nedēļā tu veltī skriešanai... nu ie kaut kas jāmaina tavā treniņu grafikā arī. Es IDEĀLĀ nedēļā sportam veltu 10h un man ir 43, spēcīga ģenētiska nosliece uz aptaukošanos, bet ar to un mazāk lai uzturētu sevi formā man pietiek. Palasi netā ir ļoti daudz info, par šo tēmu. Kaut ko Tu dari nepareizi ;)

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: [email protected] | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu