Plankings

Kuri no jums meginajusi planku un cik rezultats?
Jautā Saulstarins90 2017-07-12 21:51

Torpedo (2017-07-12 21:59)      Izskatās tīri perspektīvi - būs jāpamēģina. Cik es saprotu, tad tā stāvēšana kā pumpējoties, tikai nepumpējoties, vnk stāvēšana uz izturību. Ja kāds var pateikt, cik ilgi viņš var izturēt, tad mēģināsu pārspēt pēc laika :)

dzozefinaups (2017-07-12 22:01)    2 ...saakt ir gruuti,bet leenaam-pamazaam-izdodas tiiri labi.... vieniigi,man sskkiet,ka mugurai(ja ir kaadas probleeminnas)-nevisai patiik.... taapeec-nevajag paarspiileet,

dzozefinaups (2017-07-12 22:02)    1 saac ar 20-30 sekundeem....un tad leenaam kaapini....ar noteikumu,ka dari to katru dienu

Torpedo (2017-07-12 22:08)      nu, es vēderpresīti taisu 4 piegājienus pa 25 = 100 un pa dienu 4 reizes, tas ir, 400. Bet jāpamēģina tad arī to plankingu - varbūt, ka būs kas citādi

WYWH (2017-07-12 22:11)    2 papildus pie citām aktivitātēm nekas slikts. bet domāt ka tas kompensē citas fiziskās aktivitātes ir naivi

coldlands (2017-07-12 23:20)      Ja gribat kubikus, tad jāpiedomā pie ēšanas paradumiem, citādi varat i pumpēt, i planka, špagatā stāvēt, vai uz galvas, vēders ka būs tā arī paliks.

verso (2017-07-12 23:47)  1   Ir labs, kā reiz muguru pie viena nostiprina, ja tur taisni, pareizi. Katrā ziņā pēc tam jūtu presi, jo pie parastās presītes muguru nepareizi noslogoju un slodzi nepareizi sadalu, jēga nekāda.

Momo (2017-07-13 09:11)    1 Pasaules rekords esot 8 stundas. Bet netrenētiem organismiem arī minūte ir daudz. Pa druskai pieliek laiku un rezultāts ir, noslogo daudz muskuļu grupas. Bet jātur pareizi, lai nečakarē muguru. Sākumā lai kāds pakontrolē, cik taisni turi.

klejs1 (2017-07-13 09:21)      4 minūtes....

N4Y (2017-07-13 10:37)      2,... minūtes , vajadzēs laikam sākt trenēties regulāri nevis vingrināties pāris reizes nedēļā :D Bet...slinkum , slinkum, laid mani vaļā !!!! :D

Deizii (2017-07-13 14:18)      Tā vietā, lai prātotu: būs vai nebūs: sāc darīt un rezultāts būs. Bet, ja sēdēsi un prātosi: būs vai nebūs rezultāts riepa augs!

Nicks (2017-07-13 14:21)      Torpedo: Cik es saprotu, tad tā stāvēšana kā pumpējoties, tikai nepumpējoties, vnk stāvēšana uz izturību...
--------------
var visādi plankot, bet nu visizplatītākais ir balstoties uz elkoņiem.

https://www.google.lv/search?q=planking+workout&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUK
Ewj9uL-ykYbVAhXDFZoKHZaWDL8Q_AUIBigB&biw=1366&bih=669#tbm=isch&q=planking+workout+styles

Mohito (2017-07-31 14:27)      Divas reizes dienā pa 2 min.man sanāk bet papildus soļoju pa 20 km katru otro dienu.Divos mēnešos pazuda viss liekais un no 62 kg.ir 55 kg.

Feliciano (2017-08-12 15:24)      Nu bet kādu rezultātu tu vēlies no planklinga sagaidīt? Tieši kādi ir autores mērķi attiecībā uz figūru?

Gojko (2018-09-07 14:15)      5,40 min.

Chris1986 (2018-09-07 14:48)      Gojko, neticu! Es tikai 3 min varu izturēt ar lielu muskuļu trīcēšanu un domāšanu, ka pēdējā stundiņa klāt!

Gojko (2018-09-07 15:24)      Atvečaju. Man arī trīcēja un melns gar acī metās. Liku Yt dziesmas, aizvien garākas un garākas, kamēr nonācu līdz 5,40. Tas gan bija pirms pus gada. Tagad arī trīs tik varu, bet vairāk nav vajadzīgs, tā spečuki saka. LV rekords esot 19 min.

borzomi (2018-09-13 22:00)      Labs pasāciens dziļās muskulatūras stiprināšanai,kur tie tauciņi tik ātri nekūst.Jā,skrienot,varbūt pēc 1h sāk kausēties ...

Kaza (2018-10-13 00:19)      Es sāku ar 30 sekundēm, tagad 1 min.
Katru rītu. Un nedrīkst taisīt “caur” sāpošu muguru.
Man kad sāp mugura, planku taisu sasprindzinot presīti.
Rezultāts ir- mugura mazāk sāp jau trešajā dienā.
Paralēli daudz jāstaigā. Un ja staigājot mēģina sasprindzināt presīti - “riepa” sāk pazust.
Labs raksts
https://spoki.tvnet.lv/sports/Kas-bus-ja-taisis-plankingu-katru-dienu/769781

Ruzvelts (2018-12-04 15:00)      Reversai plankings kurs zina kas tas?

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu