Proteīni

proteīni foto attēls

Proteīni - jautājumi un diskusijas

sporta zālē dzirdēju ka daudzi dzerot proteīnu pēc treniņa (18)
kas tas ir? ko tas dara? vai man ari tādu vajadzētu dzert? tas nav kaitīgs?
Vai tad tajà pashà zàlè nav arì pietiekoshi daudz instruktoru, kam pajautàt? jā, un špricē steroīdus Kaitīgs pēc vella - no tā dzimums mainās. :D sievietei proteīnus gan nav vajadziba uzņemt,ja vien masu nevēlās uzaudzēt sev. Lietot jau vari. Bet vai spèsi dienà veikt kàdus 30mit minetus, lai to vajadzìgo proteìna daudzumu uznjemt? Ja jà, tad es uz kàdàm 3x dienà parakstos. ··· Proteīni: sporta zālē dzirdēju ka daudzi... lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Proteīna pulveris (10)
Es nopietni nodarbojos ar svarcelšanu un domāju arī uzturu bagātināt ar proteina pulveri, protams, pareizās devās. Vai tas ir nepareizi un vai man to newajadzeetu darīt vai gluzhi otrādi - tas nepieciešams? Vai vispār var būt kādas...
Bagātini sevi ar ziedputekšņiem, tīrs proteīna avots un arī stimulē kā kafija. Nekādas negatīvas sekas, protams, ja tev nav alerģija. Beernu putrinjas! Reiksti, medus! Ja gribi tikai izveidot augumu! Ja gribi profesionali, tad pirmais, ko dari ir - atrodi labu treneeri! Eed katru dienu kaadas 10 olas, var arii divdesmit. Tikai dzeltenumus kaut kur ripini prom.
Tas protams, ja katru dienu paarcilaa ne mazaak par 35-40 tonnaam.
Ir jau maniits, ka aiziet stundu nopljaapaa parausta dazjas reizes dzelzjus un tad gruuzj visaadus importa pulverus, domadami, ka nu musiishi uzbriediisun pienjemsies speekaa.
pooh - taisniiba par taam olaam, bet dzelzzu paarcilaassana nedos rezultaatu spogullu atspulgaa. Cilveeks var straadaat lloti smagu darbu (kaut vai par kraaveeju), bet vienkaarssi no paarcilaassanas muskulli neaugs, vajag cilaat un vel pie tam pareizi peec stingri noteiktas sisteemas, kura ir sadaliita pa dienaam, muskullu grupaam un noslogojumu uz taam... Nekas launs nenotiks, ja lietosi proteina dzerienus!Tas ir tas pats ediens tikai pulverizeta veida!ar visam nepieciesmajam vielam-vitamini, mineralvielas, olbaltums , oglhidrati, drusku tauku un citas vielas.Pie tam proteis organisma uzsucas atrak neka parastais ediens, ka ari proteinu vari nemt lidzi uz darbu, macibam un pat uz kino!Proteina dzeriens tev diena aizvietos 1-2 edienreizes tacu , vienalga prioritate_parastajam edienam!texim ed 5-6 reizes diena, no tam 1vai 2 aizvieto ar proteinu. ··· Proteīni: Proteīna pulveris lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Proteīnu ietekme un libido (25)
Vai varētu tā būt, ka proteīnu (olbaltumvielu) dzērienu lietošana tā paceļ libido, ka rādās erotiski sapņi un visu nakti stāv? Un otrādi - ir kkāda sakarība starp olbaltumvienu nepietiekamību un seksuālo negribēšanu?
Cik zinu, testosterona "ražošanu" un līdz ar to arī dzimumtieksmes palielināšanos sekmē ne tikdaudz olbaltumvielu, kā taukvielu pastiprināta lietošana (piemēram, eļļas, treknu sieru) uzturā.
Sakarība ar proteīniem, pēc pieredzes, varētu būt tāda, olbaltumvielas vairāk pastiprināti lieto cilvēki, kuri aizraujas ar spēka vingrojumiem, bet tieši smagi spēka vingrojumi ir tie, kas pastiprina testosterona izdalīšanos. Turpretim izturības treniņi, kā esmu pamanījis, dzimumtieksmes uzplaiksnījumus piebremzē. Tāpēc tiem, kam attiecībās "tukšais periods", labāk ir skriet garus gabalus, bet tiem, kuriem kaut kas sākas vai turpinās, jāķeras pie smagumu cilāšanas.... :)))))))
Driizaak vienkaarsha sexa nedabuushana meeneshiem (gadiem) ilgi rada erotiskos sapnjus un staaveshanu visu nakti:) Atkal slēptā reklāma. Šoreiz proteīna kokteiļu :)
Būs jānomēģina vai uz sievietēm ar iedarbojas :D
Lieto kaut ko no http://www.fitnesspower.eu/shop/lv/12-testosterons un blakusefekts būs. Kas notiks kad pārtrauksi un organisms būs pieradis ka viņu "piebaro"- izdoma pats. Viens ar otru nu nav saistīti. Bet to, ka fantāzija darbojas zemapziņā, tas gan gadās, un tāpēc sapnīši rādās... ··· Proteīni: Proteīnu ietekme un libido lasīt visu diskusiju (25 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu