Kā ātrāk uzkačāt presīti?

Jautā arturka 2011-07-19 18:18

vudijs2000    1 peec programmas

saakumaa, veesaa praataa uzstaisi maximaalo
peectam skaties peec programas un katru vakaru mauc
rezultaati neizpaliks....
2011-07-19

Sweet_kiss  1   Nāc pie manis, iemācīšu! Bet īsumā - ne tikai trenējot presīti ar tam domātiem vingrinājumiem, bet arī pie reizes paņemt vienu vingrojumu, kas kačā uzreiz visas muskuļu grupas. Ja gribas visam būt uzkačātam, tad jāņem daudzi vingrinājumi noteiktā secībā vismaz četras piecas reizes nedēļā. 2011-07-19

lapsu_aacis      tiekot valjaa no 20 kg liekaa spekja dziivsvara ,visupirms. 2011-07-19

homo_sapiens66      ja jau esi iemantojis "alus vēderu"-bezceris! :D 2011-07-19

JurisK      Lapsaacijs pareizi pateica - tev vajaga nomest ap 20kg. Svara nomeshana un presiites uzpumpeeshana laagaa kopaa neiet. Neesot speciaalistam, varu ieteikt tomeer nedaudz mazaak eest un, kameer labs laiks, nodarboties tik intensiivi, cik speej, ar ritenjbraukshanu un aireeshanu. Tad jau rudenii redzees, vai presiite tev veel buus aktuaala lieta:)) 2011-07-20

art_deco      Par to "ātri" labāk aizmirst, jo ātri tas nebūs un tas ir nepārtraukts IKDIENAS darbs . Jāturpina arī tad, kad presīte jau gatava.
Kādi vingrinājumi? - pilna google.
2011-07-20

jazzyy      Ar vēderpreses kačāšanu diemžēl vēl nekas nebūs līdzēts. Tev vajag pareizu uzturu + kardio treniņus, lai nodzītu liekos taukus. Plus vēl presītes vingrinājumi, kurus var vāliem atrast jūtūbē. Man tagad tiešām negribas meklēt, bet es zinu, ka, pat īpaši nepiepūloties, var atrast labus video par šo tēmu. Nevajag izgudrot divriteni no jauna. 2011-07-20

jodo      Ar augumu 174 cm, svaru 95 kg jautājums "kā kačāt presi?" rodas tikai cilvēkam, kuram no tiem 95 kg VISMAZ 20 kg ir lieku tauku. Ja tev tur būtu 95kg labi trenēta auguma, tad šitādus jautājumus neuzdotu, bet gan mācītu citus.

Atbildot uz pašu jautājumu: pagoogle ABS training. Tās, te pieminētās, 4-5 reizes nedēļā ir visa ķermeņa treniņam. Labai presei vajag ne vairāk par 2 reizēm nedēļā. Ja būs biežāk, tad nekas neaugs, jo muskuļiem vajag arī laiku, kad augt.

Un pareizi vien te teica - var tev būt ideāla prese, bet, ja ir riepa, tad neko zem tās tāpat neredzēs. :)
2011-07-20

JurisK      Tachu teicu - aireeshana un ritenjbraukshana - pashi patiikamaakie veidi kaa dabuut stingru veederu. Ziemaa sleeposhana pa mezhu bez trases. Sviedreeties zaalee - tas prieksh ziimuljiem vai tieshaam kultuuristiem. Nu veel jau paliek seksis, bet no taa var dabuut atkariibu, iepatiksies!:)) 2011-07-20

glock2      1. muskuļi neaugs kamēr nav smazinājies tauku daudzums
2. tauki sāk degt tikai pēc 1 h intesīva treniņa. Sākumā dēļ liekā svara neieteiktu skriešanu- var sačakarēt kājas un muguru...tātad atliek ritenis, peldēšana taml...
3. pirmās 3 ned. gan vajadzētu adoptācijas periodu- katru dienu rīta treniņus pa 30 min vidējā intesitātē. Tas lai pieradinātu organismu slodzēm un locītavu trumu profilaksei.
4. pēc 2-3 mēn. kaut kas varētu sākt veidoties...ja ievērosi atpūtas un treniņu režīmu un protams samazīnāsi vispārzināmo resnēšanas produktulietošanu...

Veiksmi
2011-07-20

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu