Sāpes ikru muskulī

Regulāri nodarbojos ar skriešanu, bet mani uztrauc ikru lielums. Lielāki ikri nekā vidusmēra meitenei man ir no mammas gēniem, tur nu neko nevaru mainīt, bet varbūt ar staipīšanos vai citām metodēm varētu "veidot" ikrus slaidākus? Vai arī man būs jāsamierinas, ka ar augstpapēžu kurpēm būs šie izteiktie muskuļi? Dalieties lūdzu pieredzē un ieteikumos!
Jautā Lyncyy 2013-04-18 19:34

liivs      Mēgini skriet uz pēdas priekšējās daļas, tad samazināsies ikru apjoms - protams ne jau bezgalīgi :)
Es nezinu vai tas ir saistīts, bet pēc novērojumiem: meitenes kas regulāri staigā uz augstiem papēžiem vienmēr ir ar slaidiem ikriem - vai nu tas arī padara viņus slaidākus vai arī lieto papedenes tapēc ka slaidi ikri ;)
2013-04-18

liivs    2 Tāpat ja daudz staigā (man pieredze ir tikai bezpapēža apavos :) ) ikri diezgan strauji palielinās - varbūt par to ar var padomāt. 2013-04-18

Tessa      augstpapezhu kurpes tikai vizuali slaidina kajas,ikri bus tadi,kadus daba deva.
iemacies miilet sevi tadu,kada esi,ij bus tev laime.
2013-04-18

HRDS      :) man peec skrieshanas parasti ikri taadi jaavelk kljoshenes... :D

komTev ieteikt... eed zaali un nesporto ja negribi sev taadus ikrus... :) iztiept tur nekaa nesanaaks... :) pret taam saapeem paliidz... peec treninja izkarseshanas pitii... ;)
2013-04-18

Gorsix89      nu ar ikriem ir tāds prikols, ka tas lielākoties ir iedzimts. Un principā samazināt nevar, ikri ir muskuļu masa. Un samazināt muskuli visai grūti. No pieredzes varu teikt, jo vairāk trenējies, jo lielāki tie paliek. Un vēlākos laikos uztrenētais apjoms samazīnās ļoti lēni un minimāli. 2013-04-18

Ai_bonija    1 sāpes muskuļos esot no neizvadītas pienskābes. ūdens par maz dzerts pēc trenniņa. Jo īpaši speciālisti apgalvo, ka pienskābe aktīvi muskuļos slodzes laikā veidojās tieši jaunā mēnesī. 2013-04-18

Skaidrite_Leeninna    1 Sāpes muskuļos rodas no nepareizas slodzes izvēles. Īpaši, ja ilgi nav sportots, šķiet, ka ir spēks izdarīt visu līdz maksimumam un tā arī tiek radīts "šoks" muskuļiem. Pēc ilgas sportošanas pauzes palēnām ir jāpalielina slodze. 2013-04-18

riks086  1 2 1) Sāpes varētu būt no a) pārslodzes b) nepareizas skriešanas manieres - visticamāk, skrienot uz prkstagaliem, neizmantojot visu pēdu;
2) Kā Tu pareizi esi sapratusi, atsevišķu muskuļu grupu lielums, izskats, reljefs lielā mērā ir ģenētiski noteikts, tā ka nāksies samierināties ar to;
3) Personīgi man ļoti patīk sieviešu kājas ar labi attīstītiem ikru muskuļiem :)))))) protams, veca vīra "patīk-nepatīk" Tev pie kājas, bet gan jau ir arī jauni puiši ar tādu pašu gaumi :))))))
4) Pastaipīt to muskuli var, - tas varētu neļaut muskulim stauji augt. Vislabākais vingrojums kung-čien-pu stāja no u-šu (skat. bildīti), tikai pēdām ideālā versijā jābūt perpendikulāri, rokas uz gurniem, nevis ar dūri uz priekšu kā bildē :)))) TIKAI UZMANĪGI - NEPĀRSTAIPI!
5) Piebremzēt ar olbaltumvielām uzturā - ja būs neliels deficīts, muskulim nebūs no kā augt.
Tas pamatā viss! Veiksmi skriešanā un visur citur ! :)))))Sāpes ikru muskulī foto
2013-04-18

ramazoti      :)walkmaxx apavi palīdzēs ērti skriet par 40Ls, ADIDAS BOOST - par 110Ls, pret sāpēm palīdzēs VIPROSAN, DEEP RELIEF- par~10Ls. 2013-04-19

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu